DISSANTES 2015

LA CLIMATOLOGIA DESLLUEIX UNES DISSANTES QUE ES CONSOLIDEN A LA FESTA MAJOR DE MATARÓ

• L’Espai Firal del Nou Parc Central de Mataró reuneix milers de persones sensibilitzades per ballar la flashmob “Jo sóc com tu 2015” interpretada en directe per El Niño de la Hipoteca i Búhos.
  • La tempesta i els riscos elèctrics fan suspendre la programació de la nit que comptava amb el concert de Búhos, La Pegatina

Les Dissantes, l’acte organitzat per la Fundació el Maresme amb la col·laboració de l’Ajuntament de Mataró, tornen a ser un èxit en la seva tercera edició.

L’acte va arrencar ahir dia 24 de juliol tot just tocades les 17h de la tarda, amb activitats, jocs i tallers perquè els més petits poguessin jugar i gaudir amb en Santi, tot experimentant al voltant de la diversitat funcional. Poc a poc, l’Espai Firal del Nou Parc Central de Mataró es va anar omplint amb milers de gent que esperaven el punt àlgid de la diada, el moment de ballar la flashmob. Després d’un parell d’assaigs amb els ballarins i ballarines de la Fundació, El Niño de la Hipoteca i Búhos van pujar a l’escenari per interpretar en directe la nova versió de la cançó “Jo sóc com tu 2015”, creada enguany de manera desinteressada per aquests dos grups. El vídeo de la flashmob ens permet tenir un record del moment en què milers de persones ballaven una mateixa coreografia, tenyint de blau el Nou Parc Central. A continuació, l’espectacle va seguir amb l’actuació de Jarps que va acompanyar el sopar a la fresca amb en Santi, amb un servei de barres format per més d’una trentena de voluntaris.Dissantes2015

A partir de les 12 de la nit, el Nou Parc Central es tornava a omplir amb moltíssima gent que esperava uns concerts que farien vibrar la ciutat de Mataró. Si l’ambient de la nit ja estava força animat, només va faltar que els temes musicals de Búhos comencessin a sonar perquè les dissantes concert arrenquessin de la millor manera. Al voltant de la 1 de la matinada, però, les primeres gotes van començar a caure i una tempesta acompanyada de llamps i trons va imposar-se a la festa. Després d’una aturada momentània, les dissantes concert es van haver d’anul·lar per riscos elèctrics i pluja, deixant a tota la gentada que hi havia sense poder gaudir del directe més explosiu del moment, La Pegatina.

Malgrat el mal temps, la ciutat de Mataró té present la festa de les dissantes, consolidant-se en el programa de la Festa Major com un dels actes solidaris i integradors. Des de la organització volem fer un agraïment a tots els que ens heu acompanyat durant la diada i en especial, als més de 300 voluntaris que entre treballadors, usuaris i externs han ajudat amb moltíssima energia i il·lusió, fent possible tirar endavant aquesta diada!