CAN PARCALA, A L’ATENEU COOPERATIU DEL MARESME

El passat 16 de juny, la directora del CEO, Carme Martí, va participar en l’acte “L’Economia Social: experiències per canviar el demà“, un esdeveniment realitzat a l’Ateneu Cooperatiu del Maresme – Cafè del Mar de Mataró, per explicar el projecte de Can Parcala.

L’acte va constar de cinc parts. En primer lloc, es va presentar l’Ateneu cooperatiu del Maresme així com les diferents iniciatives participants. Tot seguit, es va donar pas al documental “Mañana“, premi César de l’acadèmia francesa al millor documental del 2015. El documental, de 120 minuts de durada, és una història d’amor amb el medi ambient que insta a canviar la manera de veure el món.

Un cop finalitzat, es va reflexionar sobre el mateix introduint, alhora, les iniciaves participants: EcoÒrriu, Can Parcala i el Gegant del Pi.

Cadascuna de les entitats va fer una breu explicació de l’activitat que realitzen, van exposar com va sorgir la iniciativa i els objectius que persegueixen, el seu àmbit i sector d’actuació així com el recorregut realitzat des dels inicis i fins a la data. Finalment es va obrir un torn de paraules d’uns 15-20 minuts.

Moltíssimes gràcies per convidar-nos! Ha estat una experiència molt enriquidora a tots els nivells!

ateneu cooperatiu del maresme_conferència