ENS VISITEN DOS CENTRES EDUCATIUS DE MATARÓ

Dijous passat, 25 de gener, vam rebre la visita de dos centres educatius de la ciutat, els instituts Miquel BiadaPuig i Cadafalch.

Durant el matí, un grup d’alumnes del Programa de Qualificació Professional d’auxiliar de tasques d’administració (PQPI) de l’IES Miquel Biada van visitar el Servei de Formació i d’Inserció (SEFI) de la Fundació el Maresme, interessats per conèixer el nostre Centre Especial de Treball (CEO), saber com és una empresa com la nostra, quines àrees de treball té, què s’ha de fer per treballar al CEO, etc.

I a la tarda, el CEO i el Servei de Teràpia Ocupacional Jaume Isern van rebre la visita d’una trentena d’alumnes del Grau d’Integració Social de l’IES Puig i Cadafalch. La Lourdes Sellarès, responsable de relacions institucionals de l’entitat, els va explicar els diferents serveis que ofereix l’entitat,així com la tipologia de persones que atén la Fundació el Maresme.