portes obertes_servei acompanyament envelliment actiu comunitari_fundació el maresme 12

ÈXIT DE LES PORTES OBERTES DEL NOU SERVEI D’ACOMPANYAMENT A L’ENVELLIMENT ACTIU COMUNITARI

Desenes de persones es van apropar ahir, dimarts 31 de maig, per conèixer de primera mà aquest projecte innovador d’atenció comunitària, entre elles, representants del Projecte d’Especialització i Competitivitat Territorial (PECT), dels Serveis Territorials de la Generalitat, d’entitats amigues com Prodis, Fundació Iluro i Fundació Catalònia, de grups polítics de la ciutat, així com de l’AMPA, del Patronat i professionals dels diferents serveis de l’Entitat.

El nou Servei d’Acompanyament a l’Envelliment Actiu Comunitari de la Fundació el Maresme està ubicat al Carrer Sant Pere Més Alt de Mataró, al mateix edifici on es troben les oficines centrals de la Fundació.

Actualment, atenem 16 persones amb discapacitat intel.lectual que ja han finalitzat la seva etapa laboral i que participen de diferents activitats inclusives en casals, centres cívics i altres espais de la comunitat.

Aquest nou servei està impulsat en el marc del projecte “Mataró, Ciutat Cuidadora” de l’Ajuntament de Mataró, gràcies al suport dels fons FEDER #fonsUEcat.LOGOS PECT_comunicacions