EXPLICANT I BALLANT EL PROJECTE SANTI

Aquest mes de juny el Grup de Zumba d’Extens 2 del Servei de Teràpia Ocupacional Pere Parera van anar a les escoles Divina Providència i Angeleta Ferrer de Mataró a explicar qui som i què fem a la Fundació el Maresme.

L’activitat s’adreçava a nens i nenes de primer i segon de Primària i constava de dues parts. A la primera, els nens van veure una presentació que havien preparat els usuaris del grup d’informàtica, on es passaven imatges i explicacions de tots els serveis de la casa així com les activitats en concret del Pere Parera. Tot seguir, els usuaris de la Fundació es van presentar i van aprofitar per explicar perquè fan servir llenguatge de signes i altres sistemes alternatius de comunicació.

A la segona part és quan van poder interactuar amb els nens i nenes de les escoles mitjançant la coreografia de les cançons “Jo sóc com tu” d’aquest any i les d’anys anteriors. així doncs, el grup de zumba eren els qui dirigien els balls i els nens i nenes els seguien.

Per acabar la jornada, el Pere Parera va obsequiar a les escoles amb un Santi de paper matxé fet pel grup d’artesania.

Ambdues trobades van ser unes experiències molt enriquidores perquè fins i tot altres usuaris van poder participar del projecte Santi des del taller i tots junts van col·laborar en fomentar la integració de les persones amb discapacitat intel·lectual dins l’àmbit educatiu. És per això que des de la Fundació i el Pere Parera volem agrair a les dues escoles la seva acollida i esperem retrobar-nos ben aviat!

7 respostes

Els comentaris estàn tancats.