INICIAT EL CICLE DE PRÀCTIQUES D’AUXILIAR DE JARDINERIA

Aquest mes de març, el Servei de Formació i Inserció de la Fundació el Maresme ha acabat el Curs d’Auxiliar de Jardineria finançat per FSC INSERTA, Fundación ONCE i Fons Social Europeu. Aquest curs forma part d’un itinerari formatiu que inclou un període de pràctiques, el qual els alumnes ja han iniciat.

A la Fundació CEO el Maresme hi ha quatre alumnes repartits en diferents brigades: Mataró, Cabrera de Mar i Arenys de Munt. La resta d’alumnes estan fent pràctiques a d’altres empreses de la comarca. Les empreses que han acollit nois són: Can Bada (Vilassar de Mar), Tresquarteres (Cabrera de Mar), Celler Talcomraja (Arenys de Munt), La Klosca (Mataró), Lloveras Plant (Llavaneres), Ies Miquel Biada (Ajuntament de Mataró), i Terra Eqüestre (Arenys de Munt).