JORNADA DE VOLUNTARIAT AMB ADECCO

Matinal de tallers, dinar de germanor i intercanvi d’experiències és el que van poder viure els més de 30 usuaris de la Fundació durant la jornada de voluntariat de la Fundació Adecco.

I és que el passat dissabte 1 d’octubre vam tenir la sort de ser una de les entitats participants del Dia del Voluntariat de la Fundació Adecco, una entitat la missió de la qual és atendre les necessitats laborals de la societat, portant a les empreses la part més humana del mercat de treball i ajudant a les persones que tenen més dificultats a l’hora de trobar un lloc de feina.

Així doncs, els treballadors d’Adecco i les seves famílies van compartir el dia amb nosaltres, fent una acció de voluntariat d’intercanvi en el qual vam estar fent tallers de cuina, sabó i jardinera. A continuació, vam gaudir d’un dinar plegats on també vam poder fer tastet dels plats preparats al taller i, finalment, es va tancar la jornada amb un acte de cloenda i agraïment a l’auditori del Tecnocampus de Mataró.

Realment va ser un dia molt complet i molt gaudit per tots i totes les participants i, en efecte, esperem poder-ho repetir una propera vegada!

9 respostes

Els comentaris estàn tancats.