TAS_SEFI_fundacio el maresme_cospe 21 1_web

LA COSPE POSSIBILITA EL TREBALL AMB SUPORT A PERSONES AMB DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL QUE PORTEN MÉS DE 2 ANYS TREBALLANT

Gràcies a la Convocatòria Ordinària de Subvencions per a projectes i activitats a entitats de l’àmbit de polítiques socials, més coneguda com a COSPE TSF/812021, des del Servei de Formació i Inserció – SEFI de la Fundació el Maresme hem pogut donar continuïtat i mantenir el lloc de treball d’una persona professional encarregada de realitzar les tasques de Treball Amb Suport (TAS) a persones amb discapacitat intel·lectual que porten dos anys treballant a l’empresa ordinària.

El TAS és un model d’inclusió laboral que permet aconseguir i mantenir un lloc de treball a l’empresa ordinària de persones de col·lectius amb especials dificultats d’incorporació al mercat de treball.

Des de l’Entitat agraïm que el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya hagi engegat un any més la Convocatòria Ordinària de Subvencions per a projectes i activitats a entitats de l’àmbit de polítiques socials, més coneguda com a COSPE, en la qual s’hi poden presentar associacions i entitats sense ànim de lucre constituïdes legalment i ubicades a Catalunya.

TAS_SEFI_fundacio el maresme_cospe 21 2_web TAS_SEFI_fundacio el maresme_cospe 21 1_web Jana barqueta_TAS_SEFI_fundacio el maresme_cospe 21 3

COSPE_2021-600x600

Afers-Socials-i-Families