LA FUNDACIÓ EL MARESME DURANT LES FESTES DE NADAL

Durant aquests dies la Fundació el Maresme ha estat present en diversos actes i activitats organitzades a la ciutat en motiu de les festes de Nadal i Reis.

Per una banda, els caps de setmana l’Artesania d’en Santi ha participat a la Fira d’Artesania amb una parada de productes a la Plaça de darrere l’Ajuntament.

Per l’altra, ha col·laborat en la organització de la cursa de Sant Silvestre el dia 31 de desembre a les instal·lacions del CEO del Maresme.

Alhora, el Projecte Santi també ha estat actiu amb els tallers de pintura el dissabte 3 de gener a la Plaça Santa Anna, en els estands de Tallers infantils de Nadal.

Per últim, la Fundació el Maresme va poder compartir la il·lusió i els desitjos dels seus usuaris i famílies amb la carrossa d’en Santi a la Cavalcada de Reis de Mataró, la tarda del 5 de gener.

Així doncs, des dels diversos àmbits de participació hem pogut oferir la nostra tasca a la ciutat, demostrant la voluntat d’integració d’aquesta!

ENLLAÇ A L’ ÀLBUM DE FOTOS DEL “NADAL 2014”