JOGUINES PER 1032 INFANTS DE MATARÓ

La campanya de recollida de joguines organitzada per la Creu Roja i en la qual la Fundació el Maresme va participar entre el novembre i desembre del 2014, ha fet el seu tancament amb una valoració i resultats molt positius.

Gràcies a la vostra solidaritat es van arribar a recollir joguines per un total de 1032 nens i nenes de Mataró. La Creu Roja ha fet pública la Memòria Campanya de Joguines 2014-15 amb les dades més importants de la campanya adjuntant el llistat d’entitats col·laboradores tant en la recollida com en l’organització d’activitats, així com les famílies i infants destinataris.

Des de la Fundació agraïm el vostre suport i col·laboració ja que, entre tots, hem fet que aquesta campanya hagi estat un èxit!