3a-trobada-progrés-social-amb-complicitat-empresarial_fundació-el-maresme_2022.per-web

La Fundació el Maresme reconeix públicament el compromís social de les empreses Massana, Corma i Roy Assessors

• Els reconeixements s’han lliurat en el marc de la 3a Trobada “Progrés social amb complicitat empresarial”, celebrada al Bar Cafè Nou davant una setantena de persones.
  • Durant l’acte també s’ha compartit coneixement sobre metodologies de gestió d’empreses d’èxit de la mà de l’empresari i ponent mataroní Martí Manent, fundador i gerent de Derecho.com i elAbogado.

Avui, el Bar del Cafè Nou ha acollit la 3a Trobada “Progrés social amb complicitat empresarial”, una jornada de caràcter biennal organitzada per la Fundació el Maresme que té com a objectiu reconèixer públicament empreses del territori que col·laboren amb l’entitat, mitjançant el compromís continuat amb la Fundació el Maresme, la tasca d’inserció laboral de persones amb discapacitat intel·lectual i la col·laboració incondicional amb el centre especial de treball CEO del Maresme.

Enguany, les empreses guardonades han estat Massana, en la categoria d’inserció laboral a l’empresa ordinària per la contractació de dues persones del Servei de Formació i Inserció de la Fundació, Corma, per la seva col·laboració incondicional amb el CEO del Maresme, apostant per la contractació continuada de diferents serveis del centre especial de treball, i Roy Assessors pel seu compromís continuat amb l’Entitat, ajudant l’Entitat a impulsar projectes i activitats com les Dissantes o el Calendari Solidari. El lliurament de premis l’han protagonitzat persones ateses a l’Entitat, que han entregat una placa commemorativa, una figura d’en Santi i un val-regal del Bar del Cafè Nou.

La trobada també ha estat un espai d’intercanvi de coneixement sobre metodologies de gestió d’empreses d’èxit aplicades a pimes, a càrrec de  l’empresari i ponent Martí Manent, fundador i gerent de Derecho.com i elAbogado.

L’acte ha comptat amb l’assistència d’una setantena de persones, entre empresaris i empresàries, entitats, professionals i membres de la Junta de Patronat de la Fundació i representants municipals, com el Sr. Miquel Àngel Vadell, regidor d’educació, i el Sr. Sergi Morales, regidor d’ocupació i empresa, qui ha fet l’acte de tancament.

La trobada ha finalitzat amb una copa de cava i un petit aperitiu al Bar del Cafè Nou, un projecte de restauració sostenible, inclusió social i cultura comunitària que neix de la mà de la Fundació el Maresme i de la Cooperativa Clack Audiovisual per a crear noves oportunitats laborals i socials a persones amb discapacitat intel·lectual formades en serveis d’hostaleria i cuina.