LA FUNDACIÓ RECAPTA 700€ PER A LA MARATÓ DE TV3

Un any més, la Fundació El Maresme ha aportat el seu granet de sorra a la Marató de TV3, que aquest any estava centrada en l’ictus i les lesions medul.lars cerebrals traumàtiques.

El passat 7 de desembre, els nois i noies dels diferents centres de l’entitat (STO Pere Parera, STO Les Sureres, STO Jaume Isern, SOI, Llar Santa Maria i l’Escola d’Educació Especial l’Arboç), usuaris del Servei d’Habitatge i membres de l’equip directiu van celebrar una jornada lúdico-festiva a la Plaça de Marcelina Monteys d’El Masnou. Aquesta, va estar marcada per l’exhibició d’una flashmob amb la cançó “Jo sóc com tu” 2016 i l’organització d’activitats lúdiques per als més petits, entre elles els balls i jocs d’en Santi, boccia (adaptació de la petanca), un número de màgia, així com la venda de números de Lots de Nadal i productes d’artesania elaborats pels ocupacionals de la Fundació.

Amb l’organització d’aquesta jornada, la Fundació va aconseguir recaptar 698.30€, els quals s’han donat íntegrament a la Marató de TV3.

MOLTES GRÀCIES A TOTS AQUELLS QUE HI HEU PARTICIPAT!