Persones treballadores i ateses de la residència Llar Santa Maria_vacuna Covid19

LA VACUNA DE LA COVID19 ARRIBA A LA RESIDÈNCIA LLAR SANTA MARIA

Persones treballadores i ateses de la residència Llar Santa Maria de la Fundació El Maresme ja estan vacunades del coronavirus!! És el millor regal que podia arribar al centre avui, 5 de gener, vigília de Reis!

Ha estat un matí molt emocionant i inoblidable per a totes elles, ja que, aquest estiu, les persones residents del servei i part de les treballadores van haver de fer front al virus. Vam patir durant 3 setmanes, però la crisi es va superar amb èxit!! Ara, l’arribada de la vacuna de la Covid19 significa un pas més cap a l’esperança.

Des de la Fundació el Maresme felicitem i agraïm a la persona referent d’aquest servei d’acolliment residencial, Domi Rodríguez, al seu equip de professionals i a totes les persones residents per acceptar vacunar-se pel bé de la societat: per evitar contagiar i garantir, així, la salut de la població en general!