LES DISSANTES ES CONSOLIDEN A MATARÓ

La quarta edició de les Dissantes, l’acte organitzat per la Fundació el Maresme amb la col·laboració de l’Ajuntament de Mataró torna a ser un èxit, consolidant-se en el programa de Les Santes, la Festa Major de la ciutat,.

L’acte va arrencar el 23 de juliol tot just tocades les 17h de la tarda, amb activitats, jocs i tallers perquè els més petits poguessin gaudir amb en Santi, tot jugant i experimentant al voltant de la diversitat funcional. Poc a poc, l’Espai Firal del Nou Parc Central de Mataró es va anar omplint amb milers de gent que esperaven el punt àlgid de la diada, el moment de ballar la flashmob. Així doncs, a dos quarts de nou del vespre Els Catarres acompanyats dels ballarins de la cançó,van pujar dalt l’escenari per interpretar en directe la versió “Jo sóc com tu 2016”. El vídeo de la flashmob ens permet tenir un record del moment en què més de 10.000 persones ballaven una mateixa coreografia, tenyint de vermell el Nou Parc Central. Després d’aquest moment festiu les Dissantes van continuar amb el sopar a la fresca amb en Santi, acomanyats de la música de The Ohio Big Band de l’escola de música El Carrerró.

Amb les primeres notes del cantautor Cesk Freixas, poc a poc la gent es va anar apropant davant l’escenari i les Dissantes familiars van deixar pas a les Dissantes concerts. Ferran d’Exceso va tancar el torn dels cantautors i, a continuació, la festa va continuar amb el grup maresmenc Los Ignorantes. Si l’ambient de la nit ja estava força animat, només va faltar que poc abans de la 1 de la matinada Els Catarres pugessin dalt l’escenari per fer ballar i cantar als milers i milers de persones amb moltes ganes de festa! Amb un directe espectacular, un dels moments més emotius va ser quan van introduir el seu nou tema “Jo sóc com tu 2016”, acompanyats dels ballarins de la flashomob, recordant la tasca de la Fundació el Maresme. Tot seguit, Búhos va poder treure l’espina dels concerts de l’any passat en els quals la pluja va aturar el seu directe a Mataró i, finalment, la nit va tancar amb la sessió de DJ Send0, introduint una gran varietat musical i allargant la festa fins a altes hores de la matinada!

Sembla que la ciutat de Mataró ja té més que integrades les Dissantes, consolidant-se en el programa de la Festa Major com un dels actes solidaris de la ciutat. És important d’agrair també la tasca dels més de 300 voluntaris (treballadors, usuaris i externs) que amb feines de tot tipus han fet possible aquesta gran diada!

DISSANTES 2016

(Clica a la imatge per veure l’àlbum de fotos complet de les Dissantes 2016!)