MUSICAL DELS 50 ANYS!

El divendres 15 de juliol el Teatre Monumental de Mataró es va omplir de gom a gom per veure el musical que els Centres Ocupacionals de la Fundació havien preparat per representar els 50 anys de l’entitat. La il·lusió posada en aquest espectacle era molta, ja que per fi es podia portar dalt l’escenari un any de treball, d’esforç i de preparació per compartir entre companys i famílies, tot fent passar una molt bona estona als espectadors, així com poder demostrar les capacitats de tots els artistes.

Cada Centre Ocupacional va representar un servei de la Fundació el Maresme, quedant representada l’Escola, els Serveis de Teràpia Ocupacional, el Centre Especial de Treball i les Llars, englobat amb un inici i cloenda ben especial.

Alhora, es va fer el sorteig d’una rifa el premi del qual era una estada al Priorat. El número guanyador va ser el 83, el qual podrà gaudir d’una visita dinamitzada a Siurana, dinar a un restaurant de Cornudella de Montsant, visita al Celler Mas Sinén de Poboleda i allotjament amb sopar i esmorzar a l’Hostal Populetus del mateix poble. I per acabar-ho de completar, al dia següent, visita a la Cartoixa d’Escaladei!

Realment va ser tot un espectacle que va posar fi a un curs ple d’activitats, i el qual esperem que es pugui tornar a representar ben aviat!