Lliurament obsequis AMPA Fundació1

LLIURAMENT D’OBSEQUIS DE L’AMPA DE LA FUNDACIÓ

El passat divendres dia 20 de març va tenir lloc l’acte de lliurament d’obsequis que l’AMPA de la Fundació el Maresme ha fet als departaments d’adults de la Fundació.

Aquesta aportació és fruit del benefici de la venda de números de loteria de Nadal, en la que hi col·laboren totes les famílies de l’entitat. Així doncs, amb una aportació d’uns 20.000€, l’AMPA col·labora en la millora i qualitat dels serveis que la Fundació ofereix als seus usuaris.

Per aquest motiu volem fer un especial agraïment a l’AMPA i a la comissió  que s’ha encarregat del seguiment i valoració de les necessitats presentades pels departaments. Alhora, també volem fer-ho extensiu a totes les famílies que amb la venda i compra de números hi  han col·laborat.

En nom dels usuaris, beneficiaris en darrer terme d’aquests obsequis, i també de tots els professionals de l’entitat a qui també repercuteix en la millora del  treball envers els usuaris, moltes gràcies!