medionalum dona 5.000 euros a través de la caminada de l'arboç_fundació el maresme

Medionalum dona 5.000€ amb motiu de la 8a Caminada de l’Arboç

Una de les empreses patrocinadores més rellevants de la 8a Caminada de l’Escola l’Arboç, Banco Mediolanum, ha donat 5.000€ a través de l’activació d’una campanya de captació de fons a Mi Grano de Arena.

La Fundació el Maresme agraeix  la solidaritat i la política de Responsabilitat Social Corporativa de l’entitat bancària, en concret, el seu compromís social actiu amb l’alumnat de la nostra escola d’educació especial l’Arboç i les seves famílies.

El donatiu de 5.000€ fa que la recaptació final de la 8a Caminada de l’Arboç -organitzada per l’AMPA de l’escola amb l’Associació Mataró Camina-, ascendeixi a 12.072€

Gràcies per sumar en la transformació social impulsant la qualitat de vida de l’alumnat amb pluridiscapacitat i les seves families. Gràcies també a l’AMPA de l’escola, que ha donat aquesta quantitat a la Fundació el Maresme per revertir l’estat econòmic del centre.