MEMÒRIA 2014 “COMPARTIM VALORS, COMPARTIM IL·LUSIONS”

La Fundació el Maresme fa pública la Memòria d’activitats del 2014 amb la voluntat de seguir el seu compromís amb la transparència en la informació, d’agrair a les persones, entitats i famílies que confien en la nostra tasca i per tal d’apropar els fets més rellevants de l’any, així com els objectius proposats pel 2015.

Per una banda, cal destacar les activitats de ressò i visualització a nivell exterior i per les xarxes socials, la implantació de noves polítiques de formació, de Responsabilitat Social Corporativa, de gestió per objectius i d’avaluació de satisfacció de les famílies. Quant als centres i serveis cal realçar la consolidació de projectes al CEO del Maresme, l’ampliació de la Llar Residència Les Sueres, la creació del servei de RESPIR i la inauguració del nou local del CDIAP de l’antena sud.

Per l’altra, s’afegeixen dades significatives com el total de 2.408 persones ateses al llarg del 2014, distribuïdes entre els serveis de diagnòstic i orientació, CDIAP, serveis d’atenció diürna, serveis laborals i residencials. Alhora, la part central de la Memòria fa esment de cada servei amb els seus destacats i objectius concrets acompanyats d’imatges d’activitats dels centres.

També es dediquen unes pàgines per presentar l’equip humà i organigrama de la Fundació, així com anotar el tancament comptable del 2014.

Per últim, es fa una menció especial a totes les entitats amb les quals fem xarxa, fent un agraïment a les aliances i col·laboracions d’institucions, empreses i entitats que ens han ofert el seu suport.

Si ho voleu, ja podeu consultar i descarregar la Memòria 2014, present a l’apartat PUBLICACIONS de la nostra pàgina web.