XerradaCopagament

XERRADA SOBRE EL SISTEMA DE COPAGAMENT

Ahir dijous 12 de març, la sala d’actes de la Fundació Iluro va acollir la xerrada informativa organitzada per la Fundació el Maresme amb el títol “ El sistema de copagament en els serveis socials per a persones amb discapacitat”.

La sala es va omplir amb familiars i tutors de persones amb discapacitat, interessats en conèixer aspectes més concrets de la nova normativa de copagament dels serveis.

El Sr. Rafel Arderiu, subdirector General de Prestacions Socials del Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya, va ser  la persona que va fer l’exposició amb un llarg debat i participació dels assistents.

La Fundació el Maresme va oferir a les famílies, a través d’un acord de col·laboració amb l’empresa Roy Assessors, un assessorament més individualitzat i gratuït en relació al tema,  durant un període de temps a les famílies que ho sol·licitin.