MENJAR SALUDABLE I BONS HÀBITS

Continuant amb el cicle de xerrades que fa un cop al mes el suport extens 1 del centre ocupacional Pere Parera, aquest dijous 4 d’abril hem parlat de “Menjar saludable i bons hàbits” amb la Domi Rodríguez, directora de la residència Llar Sta. Maria i experta en nutrició.

La Domi ens ha explicat les propietats dels aliments, la seva necessitat de tenir una bona alimentació i una bona salut, així com els hàbits que ens han d’acompanyar per aconseguir-ho.
Hem pogut parlar de preocupacions pel pes, de la constitució física, dels nombres d’àpats aconsellables al dia, de l’alimentació per esportistes, de l’alimentació per malalties cròniques com la diabetis, de l’ansietat davant del menjar, de la necessitat dels líquids, dels problemes dentals, de l’exercici físic, … i molts, molts dubtes més que hem pogut anar aclarint al llarg de la xerrada. En teniem tants!

Agraïm des d’aquí a la Domi per fer-nos aquesta aportació i, com que ens han quedat coses per parlar, esperem poder fer una altra xerrada més endavant amb un tema més específic.