formació oposicions_sefi_cospe 21

MÉS DE 30 PERSONES AMB DISCAPACITAT HAN POGUT PRESENTAR-SE A LES OPOSICIONS DE LA GENERALITAT I L’AGÈNCIA TRIBUTÀRIA

COSPE_2021-600x600Un any més, des del Servei de Formació i Inserció – SEFI de la Fundació el Maresme hem pogut continuar formant i preparant una trentena de persones amb discapacitat intel·lectual per presentar-se aquest 2021 a oposicions de la Generalitat de Catalunya i de l’Agència Tributària. Tot gràcies al programa de subvencions de la COSPE TSF/812021, que ha permès disposar d’una persona professional realitzant formació continua a totes les persones participants del SEFI interessades en presentar-se a processos de selecció de personal d’àmbit públic.

Des de l’Entitat agraïm que el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya hagi engegat un any més la Convocatòria Ordinària de Subvencions per a projectes i activitats a entitats de l’àmbit de polítiques socials, més coneguda com a COSPE, en la qual s’hi poden presentar associacions i entitats sense ànim de lucre constituïdes legalment i ubicades a Catalunya.

drets socials

agència tributàriaAfers-Socials-i-Families