fundació el maresme_pect_cuitat cuidadora_ajmataró

NOU IMPULS DEL PROJECTE PILOT DEL SERVEI D’ENVELLIMENT ACTIU COMUNITARI A TRAVÉS DEL PECT

La Fundació el Maresme continua treballant en el nou Servei d’Acompanyament a l’Envelliment Actiu Comunitari.

Des de fa uns mesos, i gràcies a la participació de l’Entitat al PECT Mataró-Maresme: ecosistema d’innovació per a les ciutats cuidadores i al fons FEDER, la Fundació ha contractat dues persones, que estan participant tant en el projecte com en l’arrencada del projecte pilot del servei: la Lídia Canudas i l’Anna Antoja. Ambdues treballen de la mà amb l’equip de professionals de l’Entitat.

Fundació el Maresme_PECT_contractacions_1

L’ajuntament de Mataró lidera el PECT Mataró-Maresme i compta amb la col·laboració de diferents agents de la ciutat com a desenvolupadors d’accions dels àmbits de la salut, social i ensenyament: Consorci Sanitari del Maresme, Fundació TecnoCampus Mataró-Maresme, Fundació Eurecat, Fundació Hospital de Sant Jaume i Santa Magdalena, i Fundació El Maresme amb el suport del Consell Comarcal del Maresme i la Fundació TIC Salut Social. Fundació el Maresme_PECT_contractacions_2

El PECT busca desenvolupar i implementar models i solucions innovadores d’acompanyament a l’envelliment actiu i a l’atenció a les persones en situació de fragilitat -especialment gent gran i persones amb discapacitat-, mitjançant la tecnologia i la transferència de coneixements.

logo gene i ue_feder