servei de formació i inserció fundació el maresme_entre platos_uno a uno_5

NOVA EDICIÓ DEL PROGRAMA “ENTRE PLATOS”

10 participants del Servei de Formació i Inserció Laboral de la Fundació el Maresme s’estan formant com a auxiliars de cuina i sala gràcies a una edició del programa “Entre Platos”. Aquesta formació  busca fomentar las capacitats i competències laborals dels joves formant-los en l’activitat professional d’hostaleria i s’emmarca dins del projecte Uno a Uno desenvolupat per la Fundació Once (POEJ) i cofinançat pel Fons Social Europeu (FSE), destinat a promoure l’ocupabilitat de persones joves no ocupades.

El programa consta d’una formació en competències sociolaborals i una capacitació en els perfils de cuina i sala, realitzada novament amb la col·laboració del Gremi d’Hostaleria de Mataró. Un cop finalitzi la formació professionalitzada, les persones participants iniciaran un període de pràctiques a diferents empreses de restauració de la comarca del Maresme.