PARTICIPACIÓ A LA CLOENDA “MATARÓ, CIUTAT DE VALORS”

Divendres 16 de gener va tenir lloc l’acte de cloenda de la campanya “Mataró, ciutat de valors” al Teatre Monumental de Mataró.

Dues-centes persones varen participar de la gala que fou presidida per l’alcalde de la ciutat, Joan Mora, el president de la Diputació de Barcelona, Salvador Esteve i Joan Salicrú, president de l’Associació Cultural “Valors”, i presentada per l’actriu Meritxell Duró.

Dotze usuaris de la Fundació el Maresme van participar de l’acte durant l’actuació de Lourdes Fabrés, destacant els dotze valors que s’han anat treballant cada mes, construint un moment que va servir per poder recordar tota la feina feta al voltant d’aquesta campanya.

Va ser una gala divertida i amena que va comptar amb actuacions musicals, de dansa i entrevistes, acabant amb una esplèndida actuació dels alumnes de l’Escola Torre Llauder cantant l’himne “Sóc Corgròs”.