PARTICIPEM EN EL GRAN RECAPTE 2016

El passat divendres 25 de novembre, usuaris del Servei de Teràpia Ocupacional Jaume Isern vam formar part de l’equip de voluntaris d’El Gran Recapte 2016, campanya de recollida d’aliments bàsics a supermercats per aconseguir que les persones més necessitades del nostre entorn rebin ajuda alimentària.

Durant l’any, el grup de suport extens ens hem estat informant i conscienciant sobre fets que passen en el nostre món i, d’aquesta manera, va sorgir la idea de participar com a voluntaris en el Gran Recapte.

Un cop vam arribar al supermercat, els voluntaris ens van explicar la feina que feien. D’aquesta manera ens vam posar el peto i vam estar recollint i dipositant a les caixes els aliments que els clients donaven, així com informant i animant a la gent que entrava a col·laborar en la campanya. Veure que la gent responia ens motivava i ens il·lusionava cada cop més! A final, nosaltres també vam posar el nostre granet de sorra i vam donar alguns aliments.

Sense dubte, va ser una gran experiència formar part dels voluntaris del Gran Recapte, fent una feina enriquidora i plena d’il·lusió. De ben segur que repetirem!