BUFEM 50 AMB USUARIS I FAMILIARS

Durant tot l’any, la Fundació el Maresme ha anat organitzant diferents actes per celebrar el 50è Aniversari de l’entitat. Però aquest diumenge passat, 20 de novembre, la Fundació ho volgut celebrar d’una manera molt especial: bufant les espelmes amb els grans protagonistes de l’organització: els usuaris, familiars i amics que conformen aquesta gran família!

La celebració es va fer en el marc del Disconcert que cada mes té lloc a la Sala Clap – Mataró gràcies al Taller d’Idees i la Casa de la Música Mataró. Aquest Disconcert, però, va tenir un caire remarcadament dolç i memorable. 180 persones van gaudir del ritme musical de La Tribukada, un grup de batucada que dóna l’oportunitat al col•lectiu de persones amb discapacitat de participar en projectes i activitats musicals de la comarca. I, com no podia ser d’una altra manera, tampoc va faltar la coreografia de la cançó 2016 d’El Projecte Santi, “Jo sóc com tu”.

Clica aquí per veure les fotografies dels millors moments d’aquesta nit màgica!

Gràcies a tots per formar part de la nostra història!