PLA DE MILLORES A LA RESIDÈNCIA “LLAR SANTA MARIA”

L’any passat ens vam presentar a la convocatòria del Pla de Prioritats del 2014, a través de la Confederació ASPACE, amb el projecte: “ADECUACIÓ I MILLORA DE LA RESIDÈNCIA PER A PERSONES AMB DISCAPACITAT GREU de la LLAR SANTA MARIA”. Finalment hem rebut, amb càrrec a l’assignació tributària de l’I.R.P.F. 2014, un ajut de 14.000€ per part del Ministerio de Sanidad, Servicios sociales e Igualdad i 20.000€ per part de la Fundació ONCE.

Aquestes subvencions, més una part d’aportació de la pròpia Fundació, permetrà restaurar el mur, porta, bruc i reixes exteriors; reparar esquerdes de sostres i parets, portes, baranes, armaris i arrimadors; arreglar banys del soterrani i primer pis; instal·lar un sistema d’aire condicionat; i canviar les finestres exteriors de les habitacions de fusta per fusteria d’alumini.

Sens dubte, aquestes reformes milloraran la qualitat de vida dins de la Residència Llar Santa Maria: autonomia, mobilitat, seguretat, confort,… i permetrà adequar més l’edifici a la normativa vigent.

3 respostes

Els comentaris estàn tancats.