COMPROMÍS SOCIAL AMB L’ESCOLA GERMANES BERTOMEU

El dilluns 30 de gener, l’Escola Germanes Bertomeu de Mataró va convidar la Susana Pareja, Cap de Serveis Mediambientals del CEO Maresme, per explicar el projecte de recollida de taps de plàstic de la Fundació. Va ser en el marc del Dia de la Solidaritat que cada any celebren a l’escola i que enguany ha coincidit amb l’aniversari de la mort de Gandhi.

Des de la Fundació el Maresme es va incidir en la necessitat de promoure el compromís social començant pels més petits.

El servei manté la col·laboració que es va iniciar l’any 2012 amb gairebé 40 escoles del Maresme i 50 entitats públiques, que fan la recol·lecta de taps i oli vegetal. I esperem que els centres educatius vagin en augment, ja que és un espai ideal perquè les famílies puguin deixar els taps solidaris i l’oli de cuina usat.