Tag Archive for: centres ocupacionals

JORNADES ESPORTIVES D’AERÒBIC

El passat 6 d’abril, el pavelló Maria Teresa Roca de Mataró va ser l’escenari de les Jornades Esportives d’Aeròbic, una activitat que vam celebrar amb quatre centres de la Fundació: l’STO JAUME ISERN, l’STO CAN TARGA, l’STO PERE PARERA i el SOI.

La Jornada va ser molt lluïda, ja que moltes families i companys del taller van venir a gaudir com a públic i els nois van estar molt contents.

L’exhibició es va iniciar amb un preescalfament conjunt. Tot seguit, va arribar el torn de les presentacions dels participants i dels balls que cada centre havia preparat. Els primers en començar van ser els de STO CAN TARGA, seguits dels STO PERE PARERA i SOI, i acabant amb els nois de l’STO JAUME ISERN.

Com no podia ser d’una altra manera, no hi va faltar la cançó emblema d’en Santi, el «Jo sóc com tu» versionat pels Catarres, el grup estrella de les Dissantes de l’any passat. Primer la van ballar tots els grups i després es va convidar al públic a participar-hi.

Un cop finalitzats els balls, va tenir lloc l’entrega de premis: uns bolsos de la casa VAHO, gentilesa de la pròpia marca.

 

2a TROBADA D’USUARIS DEL JAUME ISERN, CAN TARGA I PERE PARERA

El passat dimecres 29 de març, usuaris del suport Extens-2 dels centres ocupacionals Jaume Isern, Can Targa i Pere Parera ens vam trobar a les instal·lacions del Jaume Isern per celebrar la ll Trobada. Enguany i donat que l’any passat va agradar a tothom, hem repetit amb els Jocs d’en Santi. Aquests jocs tant lúdics com pedagògics són fets pels usuaris de la Fundació i han estat cedits en préstec a diferents escoles de la ciutat.

Durant el matí, vam fer grups amb companys de tots els tallers, i vam estar passant pels diferents jocs: puzles, memory, bitlles, anelles, punteria,… Després, tots junts, vam dinar i vam fer el cafè o infusió mentre descansàvem de l’activitat del matí, a l’ombra dels pins del Jaume Isern.  Tot seguit, vam anar a la sala del vídeo a veure el recull de les fotos de la Trobada. Finalment, i com a cloenda, vam ballar el “Jo sóc com tu”. De record vam fer una foto tots junts i ens la vam poder endur al taller.

Tot i ser un dia molt calorós i que ens va deixar a tots aixafats, va ser tot un èxit i un plaer poder compartir un dia així amb usuaris de tots els centres de la Fundació. De ben segur que repetirem!

Tag Archive for: centres ocupacionals