Tot apunt per a la 9a Caminada de l’Escola l’Arboç

• Enguany s’arriba a la 9a edició i tindrà lloc aquest diumenge, 26 de maig, al Passeig Marítim de Mataró, amb tret de sortida a les 9:30h a la Platja del Callao. 9km de recorregut accessible amenitzats amb música, un bar solidari, el sorteig de lots de productes i la possibilitat de comprar la samarreta de les Dissantes 2024.
  • La totalitat dels fons recaptats es destinen a activitats i material específic per a l’alumnat de l’escola l’Arboç, nens i nenes amb lesions neurològiques greus que necessiten molts suports que garantir un bon nivell de qualitat de vida.
  • Està impulsada per l’AFA de l’escola d’educació especial de la Fundació el Maresme i l’associació Mataró Camina, amb el patrocini d’Elàstics Montalbán i la col·laboració de Banco Mediolanum, que ha tornat a activar una campanya de captació de fons a la plataforma Mi Grano de Arena, amb el compromís de duplicar la xifra final assolida entre 2.000€ i 5.000€.

Torna un acte inclusiu que fa ciutat i, alhora, visibilitza i sensibilitza sobre la realitat i les necessitats de suport d’un dels col·lectius més vulnerables de la nostra societat: els nens i nenes amb pluridiscapacitat de la comarca del Maresme i les seves famílies.

La Caminada forma part del programa d’activitats esportives solidàries “Mou-te amb el Cor” i és la primera que té lloc durant el mes de maig. Està impulsada per l’Associació de Familiars de l’Escola l’Arboç i l’associació Mataró Camina, i compta amb la col·laboració del Banco Mediolanum, que torna a demostrar el seu compromís social amb el col·lectiu activant una campanya de captació de fons a través de la plataforma Mi grano de arena.

La participació a la Caminada de l’Arboç té un cost de 7€ i inclou bossa, entrepà, aigua, fruita i obsequis de moltes empreses i entitats del territori. Compta amb el patrocini d’Elàstics Montalbán i el suport de joves del programa de voluntariat de l’Escola Gem de Mataró.

La totalitat dels fons recaptats es destinaran a activitats i material específic per a l’alumnat de l’escola, infants i adolescents amb pluridiscapacitat.