TROBADA ANUAL DE PSICOMOTRICITAT

Dijous 1 de febrer, va tenir lloc la trobada anual de psicomotricitat al Servei de Teràpia Ocupacional Pere Parera.

Els participants van ser un grupet del Servei de Teràpia Ocupacional Jaume Isern, un altre de la Llar Santa Maria i el grup de l’STO Pere Parera. Malauradament, aquest any no ens van poder acompanyar el grup del Servei de Teràpia Ocupacional Can Targa.

Va ser un matí molt dinàmic! Tots els participants van gaudir d’un seguit d’exercicis i activitats motrius que reflecteixen el treball psicomotriu que duem a terme al llarg de l’any.

Es van fer tres grups i, de forma rotatòria, van anar seguint un circuit amb cercles, coixins, un túnel, jocs de punteria i jocs de precisió “Pescar llunes”. Aquest joc de “Pescar llunes” fa molts anys ens el va regalar l’artista mataronina Nèfer i, a hores d’ara, encara el fem servir en les seves diverses varietats.

Es tracta d’una activitat molt engrescadora i motivadora, ja que es posen a prova les aptituds i l’esforç dels participants i, alhora, permet la relació amb companys d’altres centres.