PRIMERA FASE DEL CURS D’AUXILIAR DE CUINA I SALA

Els alumnes del Servei de Formació i d’Inserció de la Fundació el Maresme han finalitzat la primera fase del curs d’auxiliar de cuina i sala impartit al Gremi d’Hostaleria i Turisme de Mataró i el Maresme, en el marc de la Convocatòria d’Ajudes Econòmiques per al Reforç de l’Ocupabilitat de persones Joves amb Discapacitat “Uno a Uno» de la Fundación ONCE, amb el lliurament de diplomes i una celebració especial.

Aquesta primera fase ha constat de 160 hores lectives, on els alumnes, a més d’obtenir el carnet de manipulador d’aliments, han après les competències bàsiques de la professió per poder realitzar tasques d’auxiliar de cuina i sala.

En breu, cadascuna de les persones participants iniciarà el període de pràctiques vinculat a aquesta formació.