ACTE DE PRESENTACIÓ DEL MARC ESTRATÈGIC 2022

Ahir, 18 d’octubre, va ser un dia memorable i històric dins la trajectòria de la Fundació el Maresme. Vam presentar el nostre Marc Estratègic 2022 davant d’un auditori, el del Tecnocampus, ple de gom a gom, format per totes les persones, entitats, institucions i col·laboradors que formem aquesta gran família.

Vam comptar amb les intervencions del president de la Fundació, el Sr. Josep Morgades; de la Sra. Ariadna Manent, membre de l’equip directiu i la persona que ha liderat el procés d’elaboració del nostre Marc; del Sr. Albert Vidal, que va explicar els 5 eixos estratègics que guiaran el rumb de l’entitat durant els propers 4 anys; de la ponència del Sr. Jordi Via, expert en economia social i transformadora, i ens va dedicar unes paraules la Sra. Montse Palet, consultora d’empreses i d’institucions, clausurant finalment l’acte el Sr. Francesc Iglesies, secretari general d’Afers Socials i Famílies de la Generalitat.

Tot amb la presència de l’equip d’Hobest SCCL, la consultora que ens ha acompanyat durant aquests 10 mesos de treball i reflexió col·lectiva, i la projecció d’un vídeo-resum del procés d’elaboració i resultats del Marc de la mà de l’associació Alba:

Tanquem molt il·lusionats aquest cercle, el procés d’elaboració del Marc Estratègic 2022. Ara, junts, construirem el futur dels propers 4 anys.

Podeu llegir el document resum del Marc Estratègic 2022 clicant aquí .