ÈXIT ROTUND DE LA “NIT DE GALA” 2016

Aquest dissabte 3 de desembre, més de 600 persones van omplir el Teatre Monumental de Mataró per gaudir de la “Nit de Gala 2016” de la Fundació el Maresme, l’acte estrella del 50è Aniversari de l’entitat. Adreçat a tots els públics, el musical va estar protagonitzat per usuaris dels diferents serveis ocupacionals que conformen la Fundació, fent un emotiu recorregut pels 50 anys de la Fundació mitjançant la representació de cinc esquetxs: l’Escola, Els centres ocupacionals, El CEO, Les llars i, per últim, l’esquetx del 50è aniversari. Amb la recaptació de la venda d’entrades, la Fundació impulsarà projectes de millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel•lectual.

L’acte va comptar amb la dinamització del gran humorista Pep Plaza, qui va fer riure el públic amb les seves habituals imitacions, entre elles Pep Guardiola, Rafael, Joan Pera i Jordi Pujol, entre moltes altres. Tampoc hi va faltar la música en directe. Pep Plaza i el seu grup Tangerine Trio van amenitzar la vetllada versionant temes de grans músics, com Lluís Llach, SAU i Tomeu Penya, entre d’altres, tot i que el teme més aclamat pel públic va ser la versió que l’arenyenc i el seu grup musical van fer del “Jo sóc com tu”. Amb la cançó d’en Santi 2016, coreografiada per un grup de ballarins i tots els protagonistes del musical, es va tancar la “Nit de Gala 2016” de la Fundació.
Tots els assistents van poder comprar el Calendari Solidari 2017 i el Torró d’en Santi d’aquest Nadal, i van ser obsequiats amb una piruleta de xocolata blanca amb forma d’estrella i l’emblema del 50è aniversari.

Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat
Enguany, la Nit de Gala ha coincidit amb la celebració del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat. Durant tot el cap de setmana, la Fundació va estar present a Mataró amb la venda d’artesania de productes de Nadal.

Aquí teniu una petita mostra: