TALLER DE XOCOLATA I PRESENTACIÓ DEL TORRÓ D’EN SANTI

Aquest dissabte 10 de desembre, ha tingut lloc a l’espai gastronòmic “La Graneria” de Mataró la presentació del nou Torró d’en Santi 2016. És el cinquè any consecutiu que la Pastisseria Nougat col·labora amb al Fundació El Maresme, una iniciativa que destina directament un euro del preu de cada torró a la fundació. La voluntat del projecte és contribuir a donar visibilitat a la figura d’en Santi i als valors que representa a nivell d’integració de les persones amb discapacitat intel·lectual.

Prèviament a la presentació es va celebrar un taller de xocolata a càrrec de Marc Albalate, pastisser professional de la Pastisseria Nougat, en el qual els participants van poder conèixer com es treballa aquest producte i descobrir alguns dels seus secrets. Un cop acabada la presentació, es va convidar a tots als assistents a un got de la ja coneguda xocolata desfeta de Nougat.

Aquest any el torró de quicos, un clàssic de la pastisseria, ha estat el gust triat pels usuaris de La Fundació El Maresme com a torró d’en Santi per a questa Nadal, després d’una activitat en la qual hi van participar una cinquantena de persones.
Cadascun d’aquests torrons porta una etiqueta única amb l’empremta digital i el nom d’un usuari de la Fundació El Maresme, una manera original de demostrar la implicació entre la pastisseria i la fundació en aquest projecte solidari.