“GRÀCIES PER FER-NOS VISIBLES” – SETMANA DE LES PERSONES AMB DISCAPACITAT

• Amb el lema “Gràcies per fer-nos visibles”, la Fundació el Maresme dedica tota la setmana a visibilitzar diferents projectes i realitats del col·lectiu
  • Com a activitats destacades, l’Entitat omplirà la Riera de Mataró de missatges sensibilitzadors, divulgatius i d’agraïment a la inclusió i, llegirà el manifest en directe des dels estudis del magazine “El Mirador”, de Mataró Audiovisual.
  • La transformació i reinvenció del CEO del Maresme cap a l’economia circular, l’apropament a l’entorn comunitari mitjançant el projecte d’Envelliment Actiu, i la sensibilització sobre els llegats solidaris com una manera diferent de col·laborar en una causa solidària centraran el programa d’activitats de visibilització de la Fundació el Maresme a través de les xarxes socials.
  • La Fundació el Maresme també donarà suport a les campanyes de sensibilització d’entitats de les quals n’és membre, com dincat i FEPCCAT.

Les paradetes sensibilitzadores amb articles d’artesania nadalenca, la lectura del manifest al centre de la ciutat, i la ja mítica Nit de Gala al Teatre Monumental de Mataró formen part de la celebració tradicional de la Fundació el Maresme en el marc del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat. Enguany, davant la covid19, la Fundació el Maresme s’adapta a la pandèmia dedicant tota la setmana a difondre missatges sensibilitzadors entorn el col·lectiu de persones amb discapacitat intel·lectual.

PROGRAMA D’ACTIVITATS DE LA SETMANA DE LES PERSONES AMB DISCAPACITAT

• Demà, 1 de desembre. En el marc del Giving Tuesday, “Dia de  Donar”, que se celebra el primer dimarts de desembre, la Fundació el Maresme informarà i sensibilitzarà sobre els llegats solidaris com una possibilitat de perpetuar el compromís solidari de les persones a través dels testaments vitals. També Donar a conèixer la possibilitat de fer-ho amb la Fundació el Maresme i per què amb la nostra entitat
  • Dimecres 2 de desembre. L’Entitat donarà visibilitat a la transformació i reinvenció del seu centre especial de treball, el CEO del Maresme cap a l’economia circular, la digitalització i les noves línies de negoci.
  • Dijous 3 de desembre
  • 8h La Riera de Mataró despertarà plena de missatges inclusius i d’agraïment
  • 11h Lectura del manifest a través del magazine “El Mirador”, de Mataró Audiovisual
  • 18:30h Promoció del llibre “Mi vida con discapacidad”, de Carolina Mir, persona atesa al Servei de Formació i d’Inserció – SEFI de la Fundació el Maresme
  • Divendres 4 de desembre , la Fundació el Maresme donarà a conèixer l’impuls del projecte d’Envelliment Actiu Comunitari que, en el marc de la pandèmia, ha donat un pas més per apropar-se a entorns de la comunitat realitzant i participant en activitats socioculturals.