NOVA LLAR-RESIDÈNCIA

Aquest dissabte, 19 de novembre, un centenar de persones, entre elles pares i tutors que s’estan plantejant el futur del seu familiar, van assistir al col•loqui i reflexió sobre “LES DIFERENTS NECESSITATS D’HABITATGE PER A PERSONES AMB DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL”. El debat es va celebrar a l’Espai Cívic Gatassa i va comptar la participació del president de la Fundació el Maresme, Josep Morgades, el director gerent de l’entitat, Albert Vidal, així com amb la regidora de Benestar Social, Convivència i Política Social d’ Habitatge de l’Ajuntament de Mataró, Isabel Martínez Cid.

Durant el col.loqui, usuaris i familiars van poder gaudir d’una activitat lúdica, “EL CLOWN I LA MÀGIA NO TENEN LÍMITS”, a càrrec d’Adan Xou.

Posteriorment, es va fer una visita a l’espai que esdevindrà la nova llar-residència, ubicada al C/ Mare de Déu del Corredor, 1, cantonada amb l’Avinguda Gatassa de Mataró. Allà es va inaugurar l’edifici de forma simbòlica amb la col•locació de bandera d’en Santi.

Aquest acte emmarca dins la celebració del 50 aniversari de la Fundació el Maresme. Tot seguit tens una mostra gràfica de la jornada. Si vols veure més fotografies de l’esdeveniment, clica aquí