NIT DE GALA 2023 Fundació el Maresme_

L’art i les emocions, fils conductors de la Nit de Gala 2023 de la Fundació el Maresme

Torna la Nit de Gala de la Fundació El Maresme, emmarcada com cada any en el sí del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat intel·lectual.

Enguany, serà el dissabte 2 de desembre a les 20h al Teatre Monumental de Mataró i porta per títol “El Museu de les emocions”, un espectacle inclusiu que combina la dansa i el teatre. Adreçat a tots els públics, ens vol transportar al món de les emocions a través d’obres d’art evocadores d’artistes de renom com Gustav Klimt, Van Gogh, Dalí o Picasso i del nostre territori, com les pintores Lita Cabellut i Lita Palomera.

Creat per la Fundació el Maresme, l’espectacle està protagonitzat per persones ateses als centres ocupacionals de l’Entitat, amb la col·laboració d’alumnat d’integració social de l’Institut Maremar El Masnou, l’Escola Municipal de Musica de Mataró, l’Aula de Teatre i la companyia de dansa Crea Dance.

L’espectacle està organitzat per la Fundació el Maresme amb la col·laboració de Cultura Mataró. Amb la recaptació generada per la venda d’entrades (10€), la Fundació impulsa projectes de millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual.

Venda d’entrades: