Punts de venda del nostre calendari solidari 2024

Ja tenim aquí el Calendari Solidari 2024 de la Fundació! Sota el lema “Tothom suma!”, hem volgut posar en valor els coneixements i les experteses de les persones ateses a la nostra entitat. Si ens comuniquem des de l’escolta, podem enriquir-nos amb el coneixement i valor que tothom té i que, sovint, els prejudicis no ens permeten veure.

Comprant el calendari solidari de la Fundació el Maresme, per 5 €,  estàs ajudant a impulsar nous projectes que milloren la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual del Maresme i les seves famílies.

Volem acompanyar-te al llarg d’aquest 2024, per això t’animem a comprar el nostre calendari solidari, que trobaràs als punts de venda indicats més a baix.

També pots col·laborar: regalant el calendari, compartint aquesta notícia amb els teus contactes i a les xarxes socials, amb el boca-orella…I, en el cas que siguis un comerç, venent el calendari al teu establiment. Contacta amb nosaltres (sgalera@fundaciomaresme.cat) i et diem com.